פתיחת ניווט

קניית דירה להשקעה

שיתוף:

איך להתחיל קניית דירה להשקעה

אחת ההתלבטויות של הישראלי הממוצע במאה העשרים ואחת, היא לא צבע החאקי שילבש אל עבודות השדה ואצל חלק גדול מהאנשים גם לא תחום ההייטק אליו בו יוכלו להשתלב. אלא דווקא מה תהיה ההשקעה הבאה שלהם, זו שתצליח לעזור להם לייצר עוד משכורת קטנה מהצד שעוד עלולה לגדול עם ניהול נכון וכלים מקצועיים. לכן אין זה מפתיע כי שורת החיפוש קניית דירה להשקעה הפכה לאחת מהפופולריות כיום בישראל, בין אם בקרב חיילים משוחררים, סטודנטים או אפילו משקיעים. אך בשביל לבצע השקעה בתחום הנדל"ן בצורה חכמה, מומלץ לקבל את הכלים הנכונים אצל קבוצת אינדיגו המשלבת תוכנית עסקית ממציאת הדירה ועד לעיצוב שלו. 

קניית דירה להשקעה

חשוב לדעת כי תחום הנדל"ן דורש לא מעט ידע, שכן "קפיצה מהירה" אל המים ללא אסטרטגיה מובנית מראש ורצון לבצע שינויי אמיתי באורך חיינו, לא נוכל להגיע אל מטרה כמו קניית דירה להשקעה. לכן נתחיל מהשלב הראשון, בו נכיר את ההון ואת מסגרת התקציב העומדת לרשותנו כאשר חשוב לציין כי השקעות נדלניות זוכות בשנים האחרונות ל"דחיפה" מהבנקים בצורת מימון של עד 60% מסך ההשקעה. 

בנוסף לזאת בעת מכירת הדירה שיפוץ הדירה כמו החלפה של מקלחת, מרצפות ועוד שינויים אחרים שיעלו את הערכה יכולים להיחשב בניקוי המס בעת המכירה. לכן השלב השני הוא להבין את הפרופורציה לעיצוב והשקעה שלנו בנכס החדש, שכן ככל שהשקעה שלנו תגדל כך היא נמשוך יותר דיירים. 

שלב ניהול השקעה

השלבים הראשונים יכולים להישמע קלים  גם לאחר קניית דירה להשקעה. בתוך המשמעות של ניהול הנכס מסתתרים הבטחה של בטחונות מטעם השוכרים, בחירה של שוכרים לנכס וכמובן דאגה לשירותים בסיסים כמו דוד תקין ומזגן. 

ובכדי לדעת כיצד לצלוח את כל השלבים הללו בצורה הכי נכונה ומקצועית, כזו שלא תגרור אותנו להוצאות לא צפויות, נוכל לרכוש את הכלים האלו דרך קבוצת אינדיגו המלווה מאות משקיעי נדל"ן ברחבי הארץ. 

עוד בנושא

דירות למכירה באיחוד האמירויות: דובאי עיר עם הזדמנויות השקעה חמות שלא כדאי לכם לפספס!

דירה בדובאי? כל מה שמשקיע לדעת לפני הרכישה!

השקעות נדל"ן בחו"ל: עתיד ההשקעות שלכם

משקיעים בדובאי – מה מושך אותם?

האם כדאי להשקיע בדובאי? – דברים שכדאי לדעת לפני שמקבלים החלטה

פרויקטים בדובאי: העתיד של משקיעי הנדל״ן

עסקים עם דובאי: גשר אל עולם של הזדמנויות

השקעות בדובאי

יתרונות בהשקעות בדובאי: חלון הזדמנויות נדל"ני

נדל"ן באיחוד האמירויות: למה דובאי וכל מה שצריך לדעת לפני שמשקיעים

השקעות נדלן בזמן מלחמה

איתור הזדמנויות השקעה בנדלן בתקופת מלחמה

חולמים גם על השקעה בנדל”ן בראש שקט? חולמים גם על השקעה בנדל”ן בראש שקט? חולמים גם על השקעה בנדל”ן בראש שקט?
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 316 ביקורות
js_loader
איזור אישי

האיזור האישי מחכה לכם באפליקציית INDIGO

דילוג לתוכן