פתיחת ניווט

קניית נכסים נטושים – מה כדאי לדעת?

שיתוף:

קניית נכסים נטושים – מה כדאי לדעת?

היום ניתן לשמוע על משקיעים רבים המתעניינים בתחום של קניית נכסים נטושים. מדובר על טרנד שלא רבים מכירים, אך אין ספק כי זהו פוטנציאל עצום עבור מי שמעוניין בעסקת אקזיט או בעסקת נדל"ן בעלת תשואה גבוהה במיוחד.

אומנם לא ניתן למצוא בתים נטושים ביד2, אך למעשה המדינה מלאה בדירות נטושות, המצויות בכל חלקי הארץ. מדובר על נכסי נדל"ן העומדים ריקים במשך שנים, אך חשוב לציין כי הם עדיין שייכים למישהו.

בחלק גדול מהפעמים מדובר על בעל בית שחי בחו"ל ואינו מוצא את הזמן או האנרגיה להתעסק עם השכרת או מכירת הנכס. לכן השלב הראשוני יהיה לאתר את בעלי הנכס ובהמשך להיכנס עמו למשא ומתן לגבי המחיר.

קניית נכסים נטושים – נקודות שכדאי לקחת בחשבון

כדאי לזכור כי ברוב המקרים נכסים נטושים שייכים לאנשים שאינם מעוניינים להתעסק עמם. לכן הפוטנציאל לרכוש את הנכס במחיר נמוך יחסית נחשב לגבוה במיוחד.

זוהי הזדמנות טובה עבור בעל הנכס להרוויח כסף ובו זמנית להיפטר מהעול של תשלום המיסים עבור הנכס, שעומד ריק וללא שום תשואה. מצד שני, עבור המשקיעים קניית דירות נטושות היא הזדמנות פז לרכוש נכס במחיר הנמוך ממחיר השוק.

הבעייתיות העיקרית ברכישת נכסים נטושים היא הצורך לאתר את הבעלים שלהם, אשר לרוב מתגוררים בחו"ל. אך חברה מקצועית שמתמחה בתחום תשמח לסייע לכם בתהליך איתור של נכסים נטושים ואיתור הבעלים שלהם.

יועצי נדל"ן מנוסים ומקצועיים ישמחו לסייע לכם במשימה, במטרה לאפשר לכם לממש את מלוא הפוטנציאל של ההון העצמי שלכם ולמנף אותו לנכס בעל פוטנציאל עצום.

קניית נכסים נטושים – טיפים ועצות ששווה להכיר

אז כשמעוניינים בהשקעה בדירות נטושות, אחת הדרכים לאתר נכסים נטושים היא להיעזר במונה המים והחשמל. כאשר הנכס נטוש ואף אחד אינו מתגורר בו, מונה המים והחשמל לא צפויים לזוז.

ניתן לצלם את המונים ולחזור לאחר תקופה מסוימת, על מנת לבחון אם הייתה תזוזה. כמו כן, תוכלו לאתר נכס נטוש באמצעות בחינה חיצונית של הנכס, מאחר ונכסים נטושים יכילו לרוב חלונות סגורים ותריסים מוגפים.

לאחר איתור הנכס יש להתחיל באיתור הבעלים שלהם, באמצעות נסח טאבו.

ניתן להפיק את נסח הטאבו דרך אתר משרד המשפטים, או כמובן להיעזר בשירותיה של חברה שמתמחה בתחום.

אנו באינדיגו חברת השקעות נדל"ן, נשמח לסייע לכם בתהליך קניית נכסים נטושים, מאחר והמטרה הראשונית שלנו היא לסייע וללוות אתכם בתהליך מינוף הכסף שלכם ומימוש מלוא הפוטנציאל של הנכס. אנו נשמח לספק לכם מעטפת מלאה של שירותים, הכוללים איתור הנכס המתאים ביותר עבורכם, סיוע במציאת מקורות מימון ואף שיפוץ והשבחת הנכס. כמו כן, אנו מחזיקים במחלקת עיצוב והום סטייל שנוצרה במטרה לעצב את הנכס בהתאם לאזור ההשקעה והאוכלוסייה המקומית. מחלקת ניהול הנכסים שלנו תוכל לסייע לכם למצוא שוכרים איכותיים ואמינים עבור הנכס שלכם. לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר!

 

עוד בנושא

חברת השקעות נדל״ן בחול: איך עושים את זה נכון!

בתים למכירה באירופה – השקעת נדל״ן מניבה ביותר!

בתים למכירה ברומניה: הזדמנות נדל"נית אטרקטיבית בבוקרשט

דירות להשקעה בחול: הזדמנות נדירה להגדיל את התשואה על ההון

דירות למכירה באיחוד האמירויות: דובאי עיר עם הזדמנויות השקעה חמות שלא כדאי לכם לפספס!

דירה בדובאי? כל מה שמשקיע לדעת לפני הרכישה!

השקעות נדל"ן בחו"ל: עתיד ההשקעות שלכם

קניית דירה באירופה: 4 טיפים מנצחים שיעשו סדר למשקיעים

משקיעים בדובאי – מה מושך אותם?

האם כדאי להשקיע בדובאי? – דברים שכדאי לדעת לפני שמקבלים החלטה

חולמים גם על השקעה בנדל”ן בראש שקט? חולמים גם על השקעה בנדל”ן בראש שקט? חולמים גם על השקעה בנדל”ן בראש שקט?
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 316 ביקורות
js_loader
איזור אישי

האיזור האישי מחכה לכם באפליקציית INDIGO

דילוג לתוכן